♥♥ tisdags tema - GRÅ ♥♥
2008-10-28 @ 07:49:13
 
Denna bild är faktiskt grå men med lite färg på köpet....Tänk er barnens min när de kom ut och såg denna regnpöl.....Det regnade konstant denna dag....Jag tror alla roade sig med att  hoppa i den och en liten ramlade faktiskt raklång men hann aldrig fångas på bild, tyvärr....Jag kan tala om att många var blöta rakt  igenom denna dag...men kul hade de haft...


För flera privata  tolkningar kika in på Tisdagstema
 
- Tisdags tema - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Kerstin
2008-10-28 @ 12:00:36
 
Härligt fotat.
 
- URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/ - -

Från: ela
2008-10-28 @ 14:31:28
 
Vad härligt, grå och grå men kanon med färgglada kläder. Förresten, kolla gärna in i min blogg, jag kör just nu en tävling på en rolig reflexväst till barn. Har det så bra / ela
 
- URL: http://www.medcolour.blogspot.com/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0