♥♥ Veckans tema - TID ♥♥
2008-10-27 @ 21:53:57
 
Förra veckan så hade tisdagstemat just Tid som tematså jag är lite lat och tar det jag hade skickat  in däär...


Vart tar tiden vägen??? Grabben är första barnet av mina 3 och nu är han hela snart 17 år.....tycker inte det var länge sedan han var bebis......
Nu får han  övningsköra med riktigt bil...inte länge sedan han hade lådbil som han körde runt med på gården....Min lilla grabb blir stor grabb......


För flera privata  tolkningar kika in på LinsBus

 
- Linsbus veckans tema - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Marie
2008-10-30 @ 10:54:28
 
Bra tolkning på temat denna ggn. Ja visst går tiden fort för det ser man ju på ens barn. Mvh Marie
 
- URL: http://mittalltingenting.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0