**Vilse i byn brevid**
2008-10-28 @ 21:16:12
 
Idag har jag åkt vilse i byn som är mindre än min by....Helt otroligt.....
Jag skulle iväg till familjerådgningen och den ligger alltså i byn brevid vår by...Ngak ilometer bort....När jag fick vägbeskrivningen förra veckan så var jag ute och gick på lunchen så jag hade inge papper att notera ner ngt...men tänkte i mitt stilla sinne...att det där kommer jag i håg....Hmmmm , mitt minne är inte det bästa och de vet ni som känner mig..
Jag hittade till och börja men sedan när jag kom till en korsning då stod det helt stilla....Jag fick ringa kommunen nga gånger och varje gång belv jag bortkopplad.....eller kopplad till ngn j.kla telefonsvarare..
Hur som ...när det var 4 min kvar och jag satt i bilen och inte visste vad jag skulle då bröt paniken ut...Vad sjutton skulle jag göra...ringde även sambon så han fick gå ut på nätet och kolla .....
Jag fick ringa gubbens nummer och visst..hans fru svara och vägledde mig...Då visade det sig att jag varit på rätt väg men vände för jag tyckte det barka iväg in i urskogen....
Mottagningen var alltså i ett villaområde lite utanför byn...Det hållet har jag aldrig varit åt. tidigare...

Om det gav mig ngt...Ja, det vet jag inte än men jag tror att et blir bra att ha ngn att få råd av..oavsetto m man forsätter som par eller om man särar på sig....Framför allt för barnens skull.....det är det viktigste för mig att de får det bra...

Var där 1½ timme och ska dit igen med förhoppningsvis sambon nästa vecka...
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-10-29 @ 00:12:10
 
Well done!! Jag håller tummarna att ni båda ska må bättre av detta! =)
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0