** vinter tid **
2008-10-26 @ 10:06:57
 
jaha, då var det slut på sommaren men varför har vi vintertid och sommartid? Är det ngn som vet...förutom att det har med ljuset att göra....
Själv så tycker jag det är idiotiskt framför allt för barnen som ha svårt att ställa om sig.....
Det är väl bara att leva med att vissa tider på året är det mörkt eller ljust istälelt för att ändra tiden.......
När jag var liten så gjorde man inga ändringar och det funka ju......

Min bloggvän yosefine har gjort nga nya låtar...ta er en tit och lyssna.....Hon sjunger gudomligt.....Jag gillar hennes stil.....

HAha, jag pratade med min förälder som jobbar inom musik...kanske ska jag få ta sånglektioner.....tror ni jag kan bli en ny carola :0).....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0