**5 rulltrappor**
2008-09-25 @ 21:09:23
 
Jaha..idag öppnade stans galleria med 5 rulltrappor....och en glashiss.....Tyvärr så jobbade jag så jag kunde inte vara med vid invigningen och trängas med de 100 första att få 200 kr i presentkort på H&M & kappahl utan fick tänka på jobbet i stället....
men har föräldrar som jobbar där  och fick höra lite under dagen hur det varit när de hämtade sina barn....

Under första 30 minuterna så besökte det 7000 personer gallerian ( de hade en räknare uppsatt)...Det hade varit långa köer från kl 9.00 och de öppnade kl 11........
Hade jag varit ledig så hade jag oxå stått där och köat....helt klart!!!

Åkte förbi efter jag slutat jobbat och köpte ett par jeans....det var tvunget...Jag har endast ett par jeans och de måste tvättas emellanåt....så idag när jag skulle ha byxor till jobbet så hade jag inga för de låg i maskinen.......hittade bara ett par gamla skitfula  jeans med hög  midjan...Till råge på det så är de lite för korta...min tös påpeka det imorse....
Knappt att jag fick igen de heller men det gick....andas, andas......

Så jag kände mig inte alls fräsch när jag åkte i dessa ljusa rulltrappor med speglar överallt och man ser sig själv i alla vinklars profil.......Snacka om att  jag ser ut som en grå grott människa.........

.....ser alla andra som är sminkade , stialde i håret och snyggt klädda.....

Jag vet att jag har dåligt självförtroende och inte blir det bättre när vågen ökar.....när inga kläder sitter som de ska....

Jag m åste börjar röra på mig mera för annars kommer jag rulla fram fortar än idag en  annan dag......och må ännu sämre..

Bilder kommer i morrn av köpet...



MÅSTE; MÅSTE.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Sandra
2008-09-26 @ 10:54:28
 
Ja tycker faktiskt att det är lite drygt att gå på stan. Som du säger, alla e så himla stylade att det ser ut som man själv precis gått upp ur sängen =)



KRAM
 
- URL: http://gudis.blogg.se/ - -

Från: Annis
2008-09-26 @ 20:20:12
 
Hur snygg känner man sig i en provhytt då? Speglar och ljus. Bara, orakade, bleka ben och strumpor som luktar illa när de kommer ut ur skon efter en heldag. Du är i gott sällskap, jag lovar!



 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0