**Återligen läkarbesök**
2008-09-22 @ 21:20:24
 
Var ner idag igen till sjukan för lilltösas utslag på hakan..Nu har hon ätit  den starka pencillinet i 10 dagar och det är inte bättre....Lagt ut 210 kr i patientavgift (här i läner får vi betala  70 k/barn ) x 3 besök + medicin för 600 kr under 2 veckor....så jag var rätt upprörd när jag ringde imorse....Två omgångar pencillin är inte bra för kropp och själ...
Så nu fick vi en kräm som är  bakteridödande och kortisoni mot svamp och inte svinkoppor...Det är bara att vänta och se nu om det försvinner...Denna salva var inte så dyr, tack och lov....Det tog även odling som jag bad om och hoppas på svar inom nga veckor...Fick vänta en hel timme innan vi fick ta prov och det var inte kul...Först så var det måndag, alla pensionärer var där i byn tror jag + att de var kort om läkare/sköterskor pga utbildning.....
Nga ggr så frågade sköterskorna om det var ngn som kunde tänkas sig komma tillbaxs senare och ta sina prover men de satt där vackert på sina rumpor och vägrade röra på sig.....Flera av de var där privat, utan läkarkontakt, och de var däl de sköterskorna riktade sig till...

Nu har jag gjort ytterligare en scrapbooking bild utav mallen som finns...Nu ska jag försöka ge mig på och göra en egen deisign...få se hur det blir...Jag har ju dålig fantasi....

 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-09-22 @ 23:05:09
 
har inte hunnit skriva o läsa så mkt på ett tag ..men oj vad inlägg du skrivit...

å så många underbara sånger.

å så många roliga inlägg..o vackra bilder.

kramiskramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Josefin
2008-09-23 @ 07:11:02
 
sv. hhaa okej jag undrade just :p



allt väl med dig gums?
 
- URL: http://sameoldstories.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0