**Bebisar, bebisar**
2008-09-08 @ 22:52:55
 
....överallt man titttar så är det bebisar...kändisar som vanliga folk.....Nästan alldeles nyss så var det ett program om singelmammor på tv och där var det en lmamma som fått en liten tös bebis som hade mörkt långt hår och påminde mig om våra töser...
Fan vad jag längtar efter en liten liten bebis........det drar ihop sig inom mig att veta att jag aldrig kommer att få uppleva denna känsla igen....Det är hemskt att bli gammal......

Tori visar upp sin lilla dotter.....kolla in hennes rum som de har inrett till tösa...Snacka om snygg inredning, elller hur???
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0