*'Cup cakes**
2008-09-09 @ 22:39:34
 
Ni måste bara kolla in på ewaz sida och hennes cup cakes...hur fina som helst......Kolla in den bebis...
tänk om man var så händig som henne...det här ngt för dig LOWA...pillergöra...

håll muspekakaren över ewaz, bebis och lowa så länkas ni dit....

Det ska bli en anna färg på ordet när det blir en länk men ngt är knas......ngn som vet felet....förmodligen ska jag in i stillmallen men vet inte vart jag ska söka där...
 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-09-10 @ 08:14:14
 
Jädrar vad fina cupcakes! Synd att de ska ätas(?) upp. Jag ska nog härma lite när/om jag gör cernitgrejor. Jadu det är många turer med överraskningen. Och många viljor ska du veta. Nu vill en del ändra dag oxå...
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: tiindra
2008-09-10 @ 21:18:34
 
Ändras datum så vet det tusan om jag eller P kan följa med....fasen att det ska ändras hela tiden...Jag pratade med P nu och det blir ingen ändring av datum sa hon.....
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0