*'Magkatarr**
2008-09-29 @ 16:03:37
 
...som jag troligen har fått.....det svider i magen och jag är inge hungrig.(haha, bra för vikten)...har tappat orken för allt (mindre bra)....pga familjesituationen här hemma...inte bra....
Så idag åkte jag hem efter halva dagen och blir nog hemma i morrn oxå.....Tuggar i  mig nocvalicol nu så får vi se om det hjälper...
Läxat upp fröken har jag oxå gjort och det kanske inte var så bra.....men som sagt så har jag inget tålamod till ngt.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-09-29 @ 16:51:38
 
Stackare... Ni måste "ta tag" i er nu!

Eller hur? Så här kan du ju inte gå runt och må...

Vems fröken? m:s?

 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0