*'Sista arbetsdagen**
2008-09-26 @ 22:12:22
 
Jaha...sista dagen för veckan och hur slut är man inte.......min onda rygg värker som ett huvud/tand kan värka......hela tiden med andra ord....
I början av veckan går bra men mot slutet så är det ont  i musklerna....Det är bla falsk ischiasmuskeln och sedan går det upp i musklerna i ryggkoterna...Det ena  ger det andra....
När jag har ont så undvikerna med just den ställningen och då beslastar man ngt annat istället och kontentan blir att ondan sprider sig.....
Så här var det i slutet av förra veckan med...ont, ont,ont......
Det känns som om man skulle ha feber i musklerna som jag nu  inte har....du vet..när febern börjar stiga i kroppen så blir musklerna ömma....så är det nu för mig.......pga av för svag a magmuskler...och det som hjälper är massage och träning.......
Vad ska jag hitta tiden för träning.....Ja, jag sitter vid datorn på kvällen men vem vill ut kl 20-21 och motionera.
Som jag sa till min äldre collega idag efter jag varit ut och gått runt gruvan att om det vore lika kul att motionera som det är att sitta vid datorn så vore det en baggis.........Fan, vad jobbigt och tråkigt det är att röra på sig...
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-09-26 @ 22:48:42
 
Och du som varit/är en sån hurtbulle!

Tänk vad många mil du gått och gått när du bodde i "stan".
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0