**Trizze bortrövad**
2008-09-28 @ 10:23:04
 
Igår kväll så kom Trizze in och åt mat och ngn i familjen släppte ut honom efter det och sedan kom han inte tillbaxs...Jag har varit ut och letat på morgonen men inget resultat.....Vi får angagera oss allihop efter stora tösas match som hon har om en halvtimme....
Jag är så rädd att han blivit påkörd eller fastnat i halsbandet och inte kommer loss...Nu ska inte detta kunna hända eftersom det är resår fastsytt i halsbandet så han ska kunna dra sig ur halsbandet ......men man vet aldrig....
...eller har ngn tagit honom...kanske kidnappat honom och vill ha en lösen...eller göra honom illa....
Usch, nu ringde telefonen...jag får hjärtat i halsgropen....Är så rädd att ngn ska ringa och säga att de hittat honom påkörd ngn stans...
Han har gjort nga sådana här vänder  få ggr och han har kommit tillbaxs...men som sagt händer det inte ofta eftersom vi tar in de varje kväll......Hoppas, hoppas han kommer tillbaxs...

 
- Bilder/Foton - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-09-28 @ 10:45:17
 
Vi håller tummen för att han kommer tillbaks. Han är väl ute och friar lite!?
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Rebecca
2008-09-28 @ 10:52:13
 
Hejsan snyggis. var gärna med i min frågestund på bloggen, skulle vara kul! puss :)
 
- URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/ - -

Från: Simon
2008-09-28 @ 20:01:32
 
Grattis!

Du vann bloggdesignen på min sida :)

Kontakta mig på Msn (Eller mail): [email protected]

Så fixar vi klart resten! ;-)
 
- URL: http://studioskuum.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0