**Viking**
2008-09-14 @ 18:51:07
 
I går var jag in till stan med barnen för att bla sälja jultidningar och handla lite...
Vi har en affär som heter buskul...en liten prylbo med jättefina små saker....mest till små barn och upp till 4 år kan jag tycka...Där var vi in och kikade....älskar sådana där små affärer...Jag skulle kunna handla små dockor bara för att ha som prydnad...

Sedan hamna vi på sko affären mittemot....vi skulle bara titta och lilltösa föll för ett par viking stövel...så snygga....bara 800 kr....jäkla ockerpriser på barnskor....kostar nästan lika mkt till mig  och då kan jag ha de i flera år förhoppningsvis medans barnen växer ur dem med en gång..men coola var det...
Ett par hade de kvar i den storlek vi behöver så nu lär jag flörta lite med barnens farmor.....


Visst var det snygga???

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Vanadesse.
2008-09-14 @ 19:14:32
 
Det tycker jag att du ska gära! Jag skullegöra det idag men så var jag tvungen att hämta pappa för hans bil stannade mitt på vägen.
 
- URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0