** 40 - års kalas **
2009-04-07 @ 22:21:14
 
Jaha, då var det sambons tur att fylla år idag....hela 40 år...välkommen till gubbstrecket säger jag....
Eftersom jag satt vid datorn hela kvällen igår så sov jag nere för att inte väcka honom när jag skulle kliva upp morgonen och fixa brickan och paketen...Lilltösa ligger i våran säng så hon fick oxå ligga kvar där..
Jag kunde inte gå in och hämta henne för då skulle han vakna (om han nu inte var vaken redan )....Han är en morgonpigg en....
Jag hade ställt klockan på 6 men jag iddes inte gå upp då...utan det blev runt 7.30 då jag trodde det var han som gick ner men i själva verket var det en katt som lät...Så då passade jag på eftersom jag var uppe och väcka de större barnen....
Så vi sjöng och han öppnade sina paket....sedan gick stora tösa och la sig på min plats isägnen medans H öppnade sina paket.....

Han fick en gul tupp som stora tösa har gjort i slöjden.......
En flytoverall från mig.....(Han hade valt den själv på mässan men fick inte ta upp den förrens han fyllde)
En handgjord wobblers..dyr som satan men jättefin....från oss alla ....Han idds inte använda den säger han för att den var så snygg....
Fiskekort i Östa från grabben......

Så jag hoppas han blev nöjd.......

Två tårtor hade jag beställt från " ångbagare"  och de blev jättefina.....Nästan så att man inte ville äta upp de.....Tänk så duktiga de är...och goda...hmmmmm. Där lades det på nga kilon till  på mina tidigare "volanger"

Det blev inte så mkt folk som kom utan hans föräldrar och min morsa (som kom tror jag för att  jag sms:a hennes kille - hon hade förmodligen glömt det) för hon kom utan att ha ringet eller ngt..som hon alltid gör annars....
Däremot så fick han hur många sms:s som helst...

Hans jobbarkompisar skickade sms samtidigt samt att han fick blommogram från de.....Det roliga är ju att han inte sagt till ngn att han fyller så det måste vara nån som har hållt koll på det ändå ....Han trodde han kunde smita undan...

Han är inte som jag tyvärr.....som gillar folk och fester.....Han talade om för mig tidigt att han ville inte ha ngt ståhej..inget i tidningen.....och det har han inte fått....Jag är alltså tvärtom...Tycker om allt sådant där...

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0