** Jobbardag igen **
2009-04-27 @ 21:33:23
 
Försov mig i morse....Vaknade kl 6.30 och jag skulle börja då...ringde till jobbet och sa attj ag var sen...Som tur var hade jag egen planering så det var inte jag som skulle ta emot barn....så den timmen kommer jag att sitta hemme vid datorn och göra lite bildcollage...
Underbart väder med värme och sol....
Hyacinten och backsippan har slagit ut under natten i rabatten och man blir så glad när man dessa små förändringar...Det blir lite färg i vardagen efter vintern och man har ngt att se fram emot...sommaren och semester...
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-04-27 @ 22:28:57
 
så är de här me..har man lovat badhus..då går inget att rubba.

var de mysigt.

hoppas de.

åå jag hade velat shopa på din loppis.lät ju toppen.

nu ska jag ta te för jag är frusen..

kanske all uteluft.

härligt me dagis nu va..de är nu man får belöning för alla slitiga dagar me regn o galonisar o vinterkläder m.m..

ler.

kramis!!!!
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0