** kalas em **
2009-04-07 @ 23:42:43
 

Ja, det är tungt att fylla år...ngt hela tiden...

När vi skulle åka och hämta grabben som var 6 mil bort så stannade vi vid sjön där H har haft sin båt...
Han skulle kolla isen för ev kulle han fiska imorrn när jag jobbar....men isen var tjock men mjuk  så det var inte så bra..så det gick inte...

Men denna grusväg som vi åkte på i över 2 mil var inte kul...Han satt ooch sa vad jag inte skulle göra...det var gropigt, stenigt och slirigt, översvämning på ngt ställe...Han kunde inte köra för han hade tagit nga öl för att han fyller år...
så ni kan ju tänka er hur det kändes att sitta där..precis som om jag försöker sikta på stenjäklarna med flit...eller groparna som bara dök upp från intent....

När jag sakta in för att det inte skulle stänka så mkt på bilen vid lerpölarna så sa han åt mig att gasa för att vi inte skulle fastna...
Tänk så olika vi tänker tjejer och klillar.....

Det var kanonsol vid båtplatsen....Åh, vad härligt det är....med vår....man blir så glad....
dock såg vi nga båtar som har hamnat under vatten...lite synd...

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0