** lovdag **
2009-04-06 @ 23:15:18
 
Första dagen på lovet och jag gick ut i solen redan tidigt imorse med zelma i selet...Nu är det bara 3 dagar kvar innan vi kan släppa lös henne igen....Skönt för henne...
Sol även idag...så härligt...
Grabben friseras sig inne istan innan lunch . .....Medans hann satt där så sprang vi in på wallins för att köpa skor till stora tösa.....Hon har bara vinterskor och det är ltie varmt nu med de ...Det fanns inte skor som hon ville ha men tog då tenniskor...men så hittade vi tygskor på gallerian så nu klara hon sig ett tag...Hon fick även en vårajcka från intersport till hyggligt pris...Hon vill inte ha sin fina cerisa marwinjacka....förstår inte varför???? 

.Lilltösa fick sina basketkängor, röda, som hon har tjatat om nu länge...så hon var nöjd....
Efter det åkte vi till barnens gudmor LOWA och var där tills grabben skulle till synsam....
Vi fick fika med kolakakor och mockarutor....så gott.....
Sedan skickade vi ut barnen i solen så vi fick prata egent prat som vi inte gjort på länge...och vi skulle nog kunna sitta nga timmar till om jag känner oss rätt...

När vi åkte för att släppa av grabben så ringde lowa och sa att lilltösas jacka var kvar där...
Så efter jag släppt av grabben, beställt tårta till imorrn då sambon fyller 40 år åkt jag tilbaxs dit...och stod och surra  lite igen ...Barnen i bilen var inte så glada...de ville hem...så grabben slapp  nu åka  bussen (han skulle åka den hem)  för jag hann inte åka innan hann blev klar...Tänk att det tar sådan tid för mig..
Eftersom jag fick med mig ett  soffbord och en stol från lowa så fick ena tösen åka olagligt hem....Vi fick inte riktigt plats  eftersom det blev en för mkt hem.....Jag är egentligen emot detta, man ska vara fastspänd... men det gick bra...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0