** Inget bloggande på länge **
2009-08-07 @ 12:07:26
 
Jag ser att det nästan gått en vecka sedan jag bloggade sist...
Veckorna har gått i rasande fart och nu börjar det närma sig mot slutet..

Förra lördagen åkte vi till Gröna lund med de stora barnen....egentligen skulle morsan åka med hennes sambo för de gav stora tösa det i födelsedagspresent i feb när hon fyllde år......Nu har morsan gått och brutit benet så hon hoppar på kryckor.....och hennes americaresa blir oxå inställd nu i augusti....

söndagen så var jag och stora tösa och blev lite omgjorda för att vara en modell över en dag...
Jättekul grej och ni som inte gjort det...prova det...Allt är gratis det enda man betalar är om du köper nga kort...och man kan inte låta bli att inte köpa.....men det är helt frivilligt..

måndagen bröt stora tösa nyckelbenet så vi fick åka ambulans in ....Jag var så stirrig och hon hade så ont så hon inte kunde flytta sig från stolen.....så det belv att ringa till ambulans....där hon fick smärtstillande......

Så veckan som gått har vi inte gjort så mkt...Hon har varit tvungen att ta det lugnt  i denna sol och somamrvärme..:Så det har blivit til latt vara inne för hennes del...
Vi åkte ut till sjön i onsdagskväll men hon tyckte inte det var nge kul eftersom hon inte kan bada...satt och lekte med sanden och blåleran med den ena handen..

Torsdag så åkte jag och sambon för att leta svamp och vi hittade ca 25 l denna gång...Nu börjar det ta slut på vårat ställe..Vi har  fått i hop runt 200 l svamp nu  udner nga veckor som vi givit bort och frusit in..

Nu fredag så har jag först lämnat ut lappar om våran lilla zelma som har varit borta i flera dagar.....Hoppas ngn hittar henne....
Joggat 3-km rundan, plockat lite hallon, lite ljung till syrrans grav....och nu sitter jag här en stund...




 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-08-08 @ 12:59:53
 
Hur gick det till när hon bröt nyckelbenet??? Stackaren!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Anonym
2009-08-09 @ 22:24:35
 
men va hemskt me din dotter.

hur gick de sen..varför hade hon så ont.



jag har varit mkt på sjukhus de senaste året o känner mej verkligen inte tagen på allvar..



borde eg vara glad jag slipper op men är bara trött o lite förvirrad på ngt sätt just idag...blir nog bättre i morgon.



tack för all omtanke!!!



kram
 
- - -

Från: mammakero
2009-08-11 @ 11:18:08
 
Nä vad trist! Ni verkar ha kommit in en serie av dåliga händelser!

Först mamma din som bryter benet, dottern som bryter nyckelbenet och sötaste missen försvinner...

Hoppas att Zelma kommer tillbaka snart! Hon är verkligen lik Ada.
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0