** Zelma is back **
2009-08-12 @ 13:02:43
 
I söndagskväll när vi satt och titta på tv och grabben gick in i köket så hörde han ngn som jama...Båda de andra katterna var ute så han öppnade dörren och där stod lilla zelma...kl 21.00 på kvällen....
Ni anar inte hur glada vil blev allihopa...nästan så jag grina...av glädje...
Vi som skrivit ut lappar och stoppat i brevlådor och affärena och skulle sätta annons i tidningen imorrn...Nu behöver vi inte det...
Vi hade även cyklat och tittat i dikena för att  se om hon låg efter ngn väg.....
Hon verkade utsvulten för hon åt och åt och åt......och kurrade...
Hon var nog glad att vara hemma igen....
Vi tror hon varit instängd men vi vet inte...

Hela måndagen så sov hon inne...ville knappt gå ut.....
Under tis och onsdagen så har hon gått ut men varit i närheten av huset.....

 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-08-12 @ 16:05:27
 
Jag blir så arg när jag läste kommentarerna på videon på Youtube! Jag fattar inte var de kryper fram ifrån de typerna. Håller verkligen med dej om att om de inte kunde skriva något vettigt så kunde de ha struntat i att skriva över huvud taget! Morr!



Härligt att lilla söta Zelma är tillbaka hos familjen igen!

Jag ser en snygg modellbild av dej som är ny!! Den skulle du uppförstora och hänga på väggen hemma!! Jättesnygg! Det måste ha varit den bilden som togs när du var modell för en dag!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0