** ANNANDAG**
2009-12-26 @ 16:00:27
 

Idag är det alltså annandag jul....och jag trodde det var en söndag och att jag skulle jobba imorrn...Hahah, liltösa var så så envis ,lika jag, så jag blev jätteglad att jag hade fel för nu får jag ju en dag till ledigt som jag inte räknatt med...Jag jobbar desa tre emllandagar och är ledig efter jul istället...På det viset så får barnen en vuxen hemma hela tiden....

Nu är julfirandet över och det är så skönt så idag har jag inte gjort ett endaste dugg....
Har slappat framför tv:en och varit ute en sväng med lilltösa och åkt madrass....men inget viktigt....
Bara tagit  dagen som den kommer...och nu får jag då en dag till....

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0