** Lucka 22 **
2009-12-22 @ 21:20:19
 



Endast två dagar kvar till jul och jag är INTE färdig...Måste ut och handla det sista imorrn...
Först till jobbet och fixa min kalender...låna skrivaren till en framsida och alla 12 månaderna...
Sedan iväg och shoppa det sista....
Jag har fått handla från farmor och mormor och det måste kompliteras lite...
Varför, varför .ska man vara ute i sita minuten...
Korten som jag beställt från crimosn har inte kommit så det skiter sig med det...men julkorten kom inom 1½ dygn...så det gick fort...

Imorse när jag åkte till jobbet kl 06.00 så visade mätaren på -22,5 grader som mest..hugga så kallt....
På min avd så var det endast 16 grader...Jag ringde felanmälan igen (ringt fredag och måndag ) och inget har hänt...Nu kom de inom 1 timme....Ena elementet där barnen sover var sönder....och de skulle ställa upp termostaten lite...De andra är pissljummna och vstod på det högsta...
I lekhallen så står de på 3:an och är skitvarma...

Jag har jobbat där i 20 år och under den tiden så har det alltid varit krångel med värmen...Om vi får varmt så får någon annan avd kallt....I personalrummet och rektorns kontor så har lösa värmeelement satts in för att det är så kallt  när det är kallt ute.....

 
- ADVENTSKALENDER - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0