** EFIT **
2009-02-19 @ 14:18:23
 
Här kommer mina bilder som jag tagit...
07.30 = Lilltösa vill ha varm choklad medans hon tittat på morgon tv.....
...........
08.30 = Jagringer läkaren ang min onda hosta och en läkare ska ringa upp mig senare..... De fåstår att jagh ar influensa men det har jag inte...Då ska jag ha varit sämre anser jag...utan detta är ngt med luftrören....
Efter telefonkontakten med vårdcentaralen pratar jag med min collega i ca 50 min
..............
 09.30 = Nu har även stora tösa vaknat och tagit sig ut till soffan med täcket släpande med sig .....
............
10.30 = Farmor kommer och hämtar lilltösa som ringt efter henne (jag är tråkig som inte orkar göra ngt )
............
11.30 = Sambon ringer och frågar om sista bankpapprena och jag letar, letar och letar...men hittar de inte...men här belv det städat lite bland andra papper...från bla 2005...de kanske jag inte behöver nu.....
..........
12.30 = Stora tösa har inget att göra så hon leker lite med katterna......
.............
13.30 = Jag skjutsar stora tösa till farmor och passar på att slänga kartonger & handla samtidigt.....Jag köper färdig sallad (orkar inte laga ngn mat) och glass för min onda hals......Har aldrig provad den så vi får se om den är ätbar...
...........
13.45 = Här är det bara en kvart mellan bilderna men  tycker de hör ihop lite...så nu ska jag äta lunchen, titta lite h&M katalogen som kom idag.....kanske ta lite av glassen....och vila lite....efter jag suttit här vid datorn och fixat det sista just nu
.............
15.00 = Medans jag letade efter bankpapprena så hittade jag detta kort på lill tösa och hennes kompis inne i stan som jag tog och ramade in nu.....De är ca 4-5 år på bilden (2-3 år sedan)
..........
16.00 = Tvättstugan kallar.......
...........
17.00 = Middagen lagas som blir makaroner och korvstroganoff.....
...........
18.00 = Nu måste jag vila en stund...och titta på tv....kroppen säger ifrån nu....
...........
19.00 = Barnen kommer hem från farmor och bänkar sig i soffan vid tv och dator...
............
20.30 = Jag avslutar EFIT dagen med glass för den onda halsen...Tack för en rolig dag!!!




 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-02-19 @ 17:33:17
 
Det låter som ni har sportlov... ;)

Här jobbar jag varje dag denna vecka. Det har snöat i två dagar, så nu har även vi vinter. Och kallt för att vara här, -5...
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0