** Fia med knuff **
2009-02-16 @ 19:04:03
 
Det blev fia med knuff efter vi kom hem från efterkontrollen från besiktningen....ett spel som tar tid, hmmm
Tyvärr så blev det ingen besiktining utan bara dit och vända..........Man har tydligen bara 2 månader efter första besiktningen att göra efterkotroller och vi har gjort en och fick nedslag igen och trodde man fick en ny månad till efter den gången....Utan man har bara 2 månader på sig efter första besiktningen som vi gjorde i nov-08...vi har altlså missat det........
Så nu blir det  en helt ny besiktning så och imorrn bitti ska jag dit och det är bara att hålla tummarna så inte de slår ner på ngt nytt.....och får börja om att laga och fixa..och kosta pengar...

Här har jag gröna pjäser och på den andra bilden knuffar lilltösa mig....
Vi spelade även Vem där? ett spel helt i min smak...det går fort och man kan spela det nga gånger så känns det att man spelar länge...
 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0