** Frågestund **
2009-02-01 @ 17:30:59
 
Jag har blivit utmanad i en frågestund av mammakero....

När började du blogga?
Ja, när började jag.....sommaren 07 men första halvåret försvann ....radera den av misstag och ingen back up.....
så denna blogg har jag haft sedan januari -08....

Varför började du blogga?
Jag älskar att sitta vid datorn så det blev en utamning för mig....Att skriva, designa och sedan dela min vardag med andra...

Vilken blogg läser du dagligen?
Ni vet nog vilka det är......

Vad är det bästa och vad är det sämsta med att blogga?
Att personer man inte träffar så ofta ändå kan följa ens vardag...samt att man kanske kan delge andra ngt...+ att man hittar "bloggvänner" som är jättekul...
Sämsta - det vet jag inte.....

Vad får dig att blogga?
Vet inte riktigt...tycker bara att det är kul....

Vilka bloggar läser du?
Många fotobloggar med fina bilder och som man kan få råd och tips av....
Sedan är det riktigt kul när man hittar ngn "jämnårig"  bloggerskor.....många därute är betydligt yngre än en annan...

Hur gammal är du?
Usch, måste jag skriva det.....ok, då blir 42 år i nov.....

Hur lång är du?
173,5 cm

Vad jobbar du med?
Som förskollärare på 1-3 års avd....Har jobbat där i 20 år ....

Vad gör du på fritiden?
Vilken fritid???? Den lilla jag har tar jag foton och sitter vid datorn...
Annars  är det barnen som gäller.....

Beskriv dig med 3 ord?
Öppen, glad, pratfull...

Hur ser din familj ut?
Sambo som jag är förlovad med sedan 9 år tillbaxs + 3 barn som blir 17, 12 och 8 år nu i år....

Hur bor du?
I en liten villa med 5 rum och kök som smbon har totalrenoverat......se leenas 
och gå in på hus länken

Vad önskar du dig?
Att vår förhållande håller i sig....och en massa pengar så vi kan unna det vi skulle vilja...och att alla får vara friska

Om du fick en resa vart du ville, vart skulle du resa då?
Thailand (är så många som pratar positivt om det) , Egypten, Maldiverna (har varit där -89)..

Så nu vidarbefodrar jag dessa frågor till:
LOWA
Vickiehickitoria
Helena snackar
Liva
Svintoflickan
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Helena
2009-02-01 @ 18:55:31
 
Hej hopp, ska försöka ta tag i det där om jag hinner, har en riktigt hektisk vecka framför mig och nu har jag ju slösat bort en massa tid på att blogga istället för att städa idag också :)
 
- URL: http://helenasnackar.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0