**Host,host,host **
2009-02-17 @ 21:05:10
 
Från att ha haft huvuvärk hela helgen så har den försvunnit men övergått till ond hosta.....Så fort jag pratar så börjar jag hosta och det gör så onnnnt...Ont i lufrören och det blir så att man försöker hålla sig för att inte hosta för att svider så i långt ner i halsen.........
Imorrn ska jag jobba men vi får se hur det blir med det...om jag orkar....inte som det är nu....
Förkylningen började förra måndagen och har nu hållt på 1½ v och blivit sämre men ingen feber ....i kroppen så känns jag inte sjuk...så jag är inte sängliggande....Det är inte influensan för så dålig har jag inte varit..

Nu ska jag gå och känna på kakan som jag bakat om den  har svalnat .....spännande och se om den går att äta....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-02-18 @ 01:05:22
 
förstår precis hur du menar...

för de är så jag känner..jag skrive rju bloggen för mej men när man liksom vet o på sätt o vis tycker de är kul att andra läser vill man ju de ska vara intressant också...



men sega förkylning..jag var me sådär o man nästan ville ha feber istället så man alalfall kunde vara sjuk liksom..

men krya på dej !!!!



nu måste jag sova..

alla andra sover så sött...



kramkram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0