** Närmare slutet **
2009-02-09 @ 18:33:26
 
Jag hade hoppats på att vi skulle kunna lösa detta men icke...nu är det så nära slutet det bara går..
Tårarna rinner för min kinder ...stora tösa frågar vad det är...jag bara skakar på huvudet....
Det var inte så här  det var planerat att det skulle bli.....
Vi skulle leva ilyckliga ihop  i alla våra dagar,,,kanske gifta oss.....
Vi har tre barn..försökte nga år med en fyra men slutade i ma...
....allt vi gått igenom...alla minnen vi har ihop...roliga som dåliga.....
Min energi har slocknat......
Varför ska livet vara så svårt.......
Giv mig styrka att gå igenom detta......
 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-02-09 @ 21:29:43
 
Jag tänker på dig och du vet var jag finns...

Vill du prata eller ha hjälp eller stöttning med nåt så hör bara av dig. Närsomhelst! Kramkram...
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Sara
2009-02-09 @ 22:02:39
 
Kramar....
 
- URL: http://liva.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0