** Senap **
2009-02-02 @ 22:10:10
 
Om du är känslig så sluta här och läs....

Jag måste bara berätta en liten händelse som inträffade i fredags......

Ett utav barnen jag hade kvar på em hade bajsat och jag gick och böt på det barnet medans ett annat barn följde med för att titta...
(Förstår inte hur de kan tycka det är roligt att se när vi byter bajsblöja, men, men...)

Ivarje fall så var färgen och konsistensen lite annorlunda än vanligt  och barnet som följde med frågar:
- Är det  senap....

Jag smålog för mig själv...vilka ideer de små liven har....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-02-02 @ 22:13:52
 
ja tänk att bajs är så intressant.ler.

inte lär jag bli längre heller..

men äldre..

om 10 år är min äldsta nästan 18..de känns konstigt.

annars känner jag mej jämngammal...jämnung med dej.ler.

kram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0