**Snö, snö...mera snö **
2009-02-08 @ 10:45:35
 
Igår snöade det hela dagen...idag snöar det och snöar.....stora snöflingor.....
Det enda som saknas är lite fjäll...då hade man kunnat trott att man är uppåt i landet ngn stans...som NEVNARIEN är...
Katterna har jätteroligtu te nu..precis som barn...Katten bosse han roar sig med att fånga snöflingorna :0)...
De får verkligen lyfta på benen när de går för deras små ben försvinner nästan......

Inatt precis innan jag  skulle lägga mig så bröt en förkylning ut..Lika snabbt som man knäpper med fingrarna kom den..
Täppt i näsan och lite ont i halsen och huvudvärk...
Där fick jag för jag satt brevid min collega i fredags innan jag gick hem som hade mått så här under förra  veckan...Hon smittade säkert mig....

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0