** testa dina kunskaper i schlager **
2009-02-08 @ 23:36:11
 
Jag kan inte sova......näsan är täppt (nu har jag fått låna grabbens nässpray. lovar att köps ny till honom)
Halsen svider lite och tankarna grubblar.....grubblar och grubblar...och så har jag mannen på sidan som jag alltid kommer
att älska...vad som än händer...men det är så frustrerande att inte röra varann..när man ligger så nära....att inte ens krama...bara höra hans andetag......Det är för jobbigt...
Så nu har jag gått ner för att lägga mig och tagit en insomningstablett...Få se om det hjälper...
och innan jag lägger mig  så surfar jag runt lite....

Det här hittade jag hos LIVA ....
Frågor angående schlager.....

JAg fick 12/20 så ngt mittemellan ...varken bra eller dåligt...
Testa du oxå genom att klicka på bilden....


 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-02-09 @ 17:56:11
 
hmmm..

fick 6 poäng.skratt.

men vad frustrerande o sorgligt att känna sig ensam fast man är 2...

men hoppas ni hittar en väg tillbaka till varann...

till kramar o till förståelse.

nu ska jag bada barnen.

kram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0