** Trött, tröttast **
2009-02-03 @ 20:47:43
 
I går jobbade jag över och jobbade till kl 16 istället  för 13.30....
Idag var min tid 9- 17
Imorrn är det 8- 16.30 (7.30 - 16)
Torsdag ledig men ska vara med i skolan.....sedan iväg till storstan och handla soffa till tösa som fyller 12 år då...
+ att vi får främmande på kvällen så hela dagen ryker här med...
Fredag 8-16.30

Sedan är det äntligen helger....Jag ser verkligen fram emot det..och ingen match eller ngt dylikt.....

Imorrn kommer min collega tillbaxs till jobbet efter 1 veckas ledighet i Egypten....Vill inte se eller höra hur bra hon haft det...(avis) Nej, då ...jag bara skoja :0)...

Steg: 11500 (promenad 40 min + arb )
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0