** Ålandsresa - Magsjuka**
2009-01-30 @ 23:36:14
 
Nu sitter nga av mina bästa vänner på väg till åland... 
Vi blev tillfrågade att följa med..och jag  ville... men inte min  andra hälft...
Jag tänkte att det kunde kanske vara bra att vi gjorde ngt utan barn. (hatr tänkt åkt fler år ).....
Relationen är inte den bästa men jag tänkte att det kanske kunde rädda oss ...en liten bit....
att få rå om oss själva....
Men så blev det inte......och här sitter jag nu...
Men en magsjuk dotter (som inte har varit magsjuk på7½¨ år)
Hon har alltså aldrig varit magsjuk....detta är  först gången...
Grabben har oxå klagat på illamående...men har inte kräckat än...

vi är skonade ...för vi brukar inte få det...men nu kanske det är på väg...
Sist jag låg magsjuk var -97......så det kanske är dags för en ny vända nu....

steg: 14200 (promenad 40 min + arb)
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0