** en tvåa igen **
2009-01-15 @ 21:24:00
 

Kom för sent till jobbet i morse pga att jag var tvungen att tanka...
Jag skulle besikta gammel bilen på driv in (körförbud nu och snart blir det en ny  hel ombesiktning) och jag visste att det fanns bensin i sist jag hade den ( i nov) så inte sjutton tänkte jag på att kolla det igår.......så när jag satte mig i bilen kl 6.10 på morronen så visade pilen på röda....Jag kanske skulle kunna komma till jobbet men jag kunde lika gärna få stopp och våga inte chansa...så det var bara att åka till macken...sms:a collegan att jag var sen men hon hade försovit sig så jag fick ringa till jobbet och tala om att jag var på väg...
H har åkt till sjön nga gånger och användt gammelbilen så därför var tanken tom....(mutter,mutter- alltid när jag ska ha bilen så är det så..förra besiktningen oxå).

Väl där fick vi en två igen..och jag tänkte va f..n...
Vi böt detta två ggr nov 2007 innan det blev godkännt och nu fick vi nedslag igen i nov p åsamma sak...och knappt åkt med bilen.......och ändå har han tagit bort det och satt om det.........
Jag börjar diskutera och ifrågesätta och det visade sig...efter mkt om och men, återblick för 2007...att det var inte samma fel nu 2008 som 2007.. var det spindelled och nu var det styrled....leder hit och dit...så han har alltså bytit fel sak...
En hel dag borta för ingenting...

Så jag åkte dit men en bil där felet inte var åtgärdat ...där flög 200 kr ut genom dörren ...bara sådär...

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-01-15 @ 22:16:34
 
SSSUUUUUCCCCCKKKKK....
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0