** fototävling **
2009-01-29 @ 15:33:55
 
Nu har jag suttit och klickat hit och dit hos andra bloggers och hittade en ny fototävling hos sebbe som jag blev lite sugen på att delta i...
Jag tror att det är för alla men ändå får man en känsla av att man är för gammal att delta....
Jag kan ju för sjutton vara hans morsa.....
Läser man hans kommentarer så är det jämngammla som skrivit och när jag sitter där och suger åt mig råd  och idéer då känner jag mig som de....som en ltien ungdom...tänker inte på att jag är så gammal som jag är...
Men så börjar tankarna snurra runt...vad tänker de (inte bara hans blogg) när gamlingar kommenterar....
De kanske tänker att man ska hålal sig till sin egen ålder, vad vet jag......
Ja, man kan bara få svar om man frågar men man kan ju inte fråga alla....det är så många ungdomar som jag besöker...
Det här är en del av mitt liv att sitta vid datorn och surfa runt, titta, kommentera.....och lära mig saker som jag gör när jag frågar och får svar.......
Så jag hoppas de ungdomar tycker det är ok  att man lämnar lite avstamp då och då :0).....
 
- Tävling - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-01-30 @ 18:47:04
 
HAHA!! Jag tänkte samma sak! Och så sa jag det till dottern, som för övrigt är med i tävlingen, att egentligen skulle det vara kul att vara med... Hon blev eld och lågor! Men nä, jag bestämde efter moget övervägande att jag är nog för gammal för att kunna delta i den tävlingen...
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -

Från: Sebastian Bergström´s fotoblogg ©
2009-01-31 @ 16:08:09
 
Hejsan! :)



Jag tycker att du borde vara med :D

Spelar ingen roll om du är gammal eller ung..
 
- URL: http://sebastian-bergstrom.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0