** Inskolning **
2009-01-22 @ 20:16:09
 
Idag har jag haft en ny inskolning..en liten kavat grabb som bara suger åt allt han ser.....
Han började egentligen igår men då var jag ledig men de hade varit och hälsat på förut så jag har träffat de då...
Inskolningen som min collega har haft nu i två veckor är lite ledsen och idag var det en hel del under dagen....
Inte lätt när man lägntar efter mamma och pappa...
Det har varit lite varann dag på honom....men det brukar lösa sig efter en tid...

Jobbigt hemma...har ont i magen hela tiden..och grubblar så fort inte ngt händer....så jag skulle behöva jobba jämnt även på natten.....

Steg: 10400 (promenad 40 min +arb)
 
- Vardagsprat - Permlink - 5 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-01-23 @ 00:37:56
 
åå...de är ju inte bra..att du känner så.

du skulle ju inte kunna jobba dygnet runt..o meningen är ju du ska kunna få slappna av hemma.

nu vaknar lilla tjejen..får nog amma o se om hon somnar om.

kramkram o skriver mer en annandag..
 
- - -

Från: svintoflickan
2009-01-23 @ 00:38:00
 
åå...de är ju inte bra..att du känner så.

du skulle ju inte kunna jobba dygnet runt..o meningen är ju du ska kunna få slappna av hemma.

nu vaknar lilla tjejen..får nog amma o se om hon somnar om.

kramkram o skriver mer en annandag..
 
- - -

Från: svintoflickan
2009-01-23 @ 00:38:04
 
åå...de är ju inte bra..att du känner så.

du skulle ju inte kunna jobba dygnet runt..o meningen är ju du ska kunna få slappna av hemma.

nu vaknar lilla tjejen..får nog amma o se om hon somnar om.

kramkram o skriver mer en annandag..
 
- - -

Från: svintoflickan
2009-01-23 @ 00:38:08
 
åå...de är ju inte bra..att du känner så.

du skulle ju inte kunna jobba dygnet runt..o meningen är ju du ska kunna få slappna av hemma.

nu vaknar lilla tjejen..får nog amma o se om hon somnar om.

kramkram o skriver mer en annandag..
 
- - -

Från: Nilla
2009-01-23 @ 17:44:00
 
Halloj!!

Såg att du skrev en kommentar till mig på somris blogg.

Och självklart vore det jättekul att babbla erfarenheter med dig :)

Måste kika runt lite här hos dig nu ;)

Hoppas att du får en trevlig helg, med allt vad det innebär.

Må så gott.

Kram från Nilla
 
- URL: http://frutteline.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0