** Latmansdag **
2009-01-10 @ 23:49:19
 
Har varit inne i stort sett hela dagen....
På fm satt jag och pickla med foton i phtoshop när H var på innebandymatch med  storatösa och de vann...igen..
Sicka dukgtiga barn vi har i laget...

Jag har spelat spel med liltlösa och pusslat.....och vi tog en promenad til laffären så vi fick lite luft.....
sedan har jag varit bänkad vid tv....

Alltså inte gjort ngt vettigt idag med andra ord...

Kemin är laddad här hemma så man har ingen ork att ta sig an ngt...
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Elin [ n e v n a r i e n ]
2009-01-11 @ 13:04:42
 
Haha jag tyckte hon var skämmig i mina tidiga tonår, men nu tycker jag att hon är världens coolaste - för det är hon ju egentligen :)

Så det är säkert du också, bara att ungarna inte förstått det än ;)
 
- URL: http://nevnarien.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0