** Skorea **
2009-01-31 @ 15:28:34
 
Vaknade av att jag sovit hela natten..tösa har inte varit upp ngt på toa...så det blidde bara en gång igår...
En snabb variant av magsjuka om det  nu var det...eller om det var ngt hon ätit...
Vad svårt detta är.....att veta...
På grabben så var det inget...han var nog trött helt enkelt...De har haft en del massa prov under veckan...

När jag var in i veckan på affären så såg jag att de hade rea och tänkte nu på grabben om han ska ha nya skor...då är ju det ett klipp om han hittar ngt..han som är så snål..
Jag tog lilltösa med mig för H åkte på innerbandy med stora tösa....hon var som valigt så jag tyckte det var ok...annars skulle jag inte ha åkt om hon inte orkat...Hon har varit som vanligt under fm...Inga tecken på ngt annat...

Grabben hitta inga skor men däremot så hittar vi stövlar till lilltösa till nästa höst/vinter för halva priset..och farmor betalar...Jättefina....Svarta med silvermönster....
Ecco gortex så hon blir torr och varm om fötterna....

Sedan hittade jag faktiskt stövlar till mig...Jag som aldrig ägt ett par stövlar någonsin tror jag....Svarta med ngt spänne runt vristen......Ganska neutrala ........Jag har väl egentligen inte råd men lånar pengar av grabben så länge.....så får han tillbaxs det när jag sparat ihop lite...
Så nu ska jag skicka iväg H och stora tösa på måndag och kika....Kanske gör det oxå ngt kap...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0