** Tisdagstema - vardagsliv **
2009-01-27 @ 22:20:27
 
Det här  är en morgon hemma och ser nästan lika ut de andra dagarna förrutom helgerna....som att försöka få upp töserna (här lill tösa) på morgonen är inte det lättaste..helst av allt skulle de vilja vara lediga jämnt och få vakna självmanta istället för att mammsingen står och hujjar upp dem...
Tänk om man kunde få göra så...och få betalt för det...att vara ledig alltså...


Sedan är det mitt vardagsliv under dagen och då är det små 14 barn mellan 1-3 år som tar upp min tid...


Fler bidrag hittar du här...
 
- Tisdags tema - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: araminta
2009-01-28 @ 08:26:13
 
Vilken härlig bild, jag blir helt trött...

Ha det gott!
 
- URL: http://araminta.bloggsida.se - -

Från: Sara
2009-02-09 @ 22:05:14
 
Titta, här är hon ju! Från födelsedagsfirandet! Jag kommer ihåg att jag sett den första bilden, men missade visst de andra...
 
- URL: http://liva.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0