** Vårväder ?? **
2009-01-14 @ 21:39:27
 
Idag har det varit kanonväde ute..riktigt vårväder..bild kommer..
Imorrn börjar jag jobba 6.30...pest och pina..Hoppas stora tösa har lust att ha sällskap med lilltösa på morgonen så hon slipper kliva upp så tidigt...

Jag har börjat minska ner medicin till Trizze....och jag är lite orolig att han ska bli sämre igen..Tycker han gick konstigt med rumpdelen nu på kvällen.......

Är på väg att få urinvägsinfektion igen tror jag....+ mina onda fötter och händer som domnar bort under natten...Bara krämpor med  kärringen..

Har idag fått ihop10 500 steg (promenad 40 min + arb)
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0