** Blixt och dunder **
2009-07-07 @ 09:44:25
 
Inatt vakande jag att det blixten lös upp i rummet fast vi hade gardinerna fördragna. Det mullra och blixtra om vart annat ...Vi har berg runt om så inte vet jag om det lät mera då...Det regna som sjutton ute...

På morgonen var det fint... solen gick upp och vi tog oss en joggingrunda vid 7 snåret....Jobbigt men skönt efteråt...Det blir ju en del öl när man har semester av ngn konstig anledning så jag lär försöka hålla mig i trim på ngt sätt...Jag lär ju inte gå ner i vikt men kannkse inte upp heller...om jag har tur...

Nu väntar vi på att det ska blir ponnyridning för lilltösa...Hon har ridkläder med sig .0)....
Sambon han stora tösa har gått upp på toppen nu på morgonen...Hon envisas med att gå upp dit så de fick göra det...lilltsöa orkar inte det så jag är i stugan med henne...men nu har hon tröttnat att jag sitter här...så jag får göra en ansats till att göra ngt med henne fram tills ponnyridningen....

Vi ska åka till smögen efter luch....

Steg idag blev hela 18959 ...nästan 19 000 då kan ni förstå att vi gått mkt idag....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-07-07 @ 14:30:36
 
Smögen var vi i för nåt år sedan med Lars och Linda. Väldigt mysigt. Men när vi satt på ett "klippberg" och fikade så kom det ett riktigt åskväder! Hua! Ha så fortsatt bra! Kram
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0