** Ingenting **
2009-07-16 @ 12:33:10
 
Det är inte klokt vad dagarna går fort fast man inte gör ngt.....Vad har jag gjort idag...ingenting hittills....Tagit nga foton på blommorna ute.....letat efter en klänning som  jag sålt på tradera som inte finns fast det finns egentligen....men det är spårlöst försvunnen, puts väck....och jag har ju haft den och tagit bild på..Den är tvådelad, typ madickenstuk...och ena delen har jag hittat..så det är bara att forsätta leta bland de 25 papperspåsarna efter andra delen.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-07-16 @ 12:48:45
 
När Elin åkt hem igen efter besöket här i helgen, så satt hennes Macro zoom på min kamera och min Sigma zoom låg i hennes fotoväska...

Tur för mej, för hennes är ljuskänsligare än min, trots att jag saknar inzoomningslängden...
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0