** Västkusten nästa **
2009-07-06 @ 20:20:19
 
Jaha, nu är vi på västkusten...och vi har internet här...så därför kan jag uppdater....
Jag har mutat lilltösa med ostkrokar för att få låna den. hahahha.....

Vi kom ner igår och har en stuga med utsikt över havet..kanon....

Idag har jag och sambon gått upp till bergets topp  i morse och det var inte lätt...Vi skulle springa men det gick inte...vi fick gå för det gick uppför hela tiden...tom att det fanns rep för att hålla i sig med på ett ställe....jobbigt var det..svettig blev man...jag lät som en trött flodhäst....men det många steg.....15 000 idag......

Vi har även varitinne i uddevalla och kolllat...spelat minigolf här på campingen...och barnen har badat i havet....inte vi...
Kanske en annan dag....

Nu ska jag ta en kall öl och titta ut över havet....
 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-07-06 @ 23:55:32
 
Låter härligt! Vi var erbjudna att åka till västkusten m grannarna men vi ska ju till norrland så det blir lite för mycket bilåka känns det som...

Have fun!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: mammakero
2009-07-07 @ 06:26:12
 
Det är skönt med semester! Du har ju en hel evighet till semester!! Så länge har jag aldrig haft i hela mitt liv! Är det för att du har fler semesterdagar per år j(jag har 25), eller har du möjlighet att spara?
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0