** VISAFTON **
2009-07-26 @ 22:16:31
 
Igår kväll var jag på visafton hos en person som jag träffade på fotokursen....Nu har jag haft henne som förälder på jobbet fast på en annan avd men det var länge sedan...så jag vet vem hon är...och så läser jag hennes blogg...VICKIHICKITORIA...

Det började kl 17 - 03.00 men jag var kvar till sista bnadet spelade....Åkte hem vid 00.30 tror jag det var.....

Olika band som spelade, allsång, dansuppvisning, teater, bio, anisktsmålning var lita av vad de  bjöd på...+ flertal igenkända människor...
Man fick köpa mat för viss summa.....som var helt suvränt...salladen, hmmm och dressingen hmmm...
sedan kunde man köpa korv, kött ,kyckling och så fick man grilla själv...
Kaffe + kaka....

Helt perfekt organiserat....

Önskar att både jag och sambon hade lite mera av erat tålamod och ork till sådana saker....för det är jätteroligt när det genomförs..

Ja, allt var så himla roligt....mysigt....kul....

Att de kan angarera detta är bla för att det är flertal som hjälper till både innan och efter så att de kan utföra denna visafton.......

Enormt tack vicky och Adde för en trevlig kväll......

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: viktoria
2009-07-27 @ 13:58:52
 
tack själv!! det känns som det blev lyckat! hoppas du tog många bilder. jag hann inte riktigt ta kort....jag vill jättegärna se korten!! tack för blommorna!
 
- URL: http://www.vickiehickietoria.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0