**Dagen före skolavslutningen **
2009-06-09 @ 21:36:57
 
Nu är det bara en dag kvar innan skolavslutningen.....
Allt är nästan fixat med kläder till töserna, nyklippta och allt...
Bara grabben som är kvar men han slutar på fredag så vi har nga dagar kvar på oss....
Imorrn jobbar jag fm, ska besikta bilen, åka in till storstan på em till sjukan sedanhem efter det och tillbaxs till jobbet kl 18 för sista p-mötet...snacka om att jag kommer att sitta i bilen ganska mkt imorrn...

Sedan på torsdag är jag ledig...gud så skönt...
Ser verkligen fram till semstern nu som blir om 2  veckor....
Fast lite skoj ska jag ha under dessa veckor jag jobbar...jag ska gå en fotokurs på fm som jag ser fram emot....så jag blir ännu bättre att ta bilder.....

Här kommer nga blombilder från min joggingrunda igår....





 
- Vardagsprat - Permlink - 4 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2009-06-09 @ 22:51:43
 
vi har skolavslutning på fre.

ja du stoppa tiden lite vore inte fel.

ibland bara snurrar de av farten.

nu ska jag nog sova..trött ....behöver sol.ler.

kramkram
 
- - -

Från: svintoflickan
2009-06-09 @ 22:54:05
 
hi,hi jag igen..såg nu att du skvirit ett till..

oj,jag tror inte jag ska klaga över att jag har mkt...hjälp..hur orkar du???

jag hinnre inte heller läsa o skriva lika mkt som förut men försöker...

ja du semester är inte fel.

kramis
 
- - -

Från: Elin [ n e v n a r i e n ]
2009-06-10 @ 22:29:27
 
jaa du gör ju helt som du vill :) Dessa bilder är tagna med 50mm-objektivet :)
 
- URL: http://nevnarien.se/ - -

Från: mammakero
2009-06-12 @ 10:37:07
 
Jag ser en tydlig förändring på dina fina fotografier! Du är duktig! Aklejan är jättefin!

Jag sprang som en yr höna igår, skulle helst behövt dela mej i tre! Maken låg hemma och var sjuk. Som tur var kom min mor. Hon fick agera packåsna och stöd! Detta trots att jag bara hade ETT barn att hinna fotografera! Hon hade gett stränga order, inga bilder på mej, men bara på klassen och speciellt fröken på kärran!! Jag tog MASSOR av bilder på henne och några på de andra....HEHE!!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0