** Falun nästa **
2009-06-16 @ 22:15:21
 
Det här tar priset...
Förra året när stora tösa var på jolly i borlänge så slutade det med att jag fick åka upp och sova i tält brevid där hon sov för att hon längtade efter mamma...först så sov hon på själva skolan....och det gick en natt...Sedan sov hon andra natten på campingen med en kompis som hade husvagnen där och trodde att det skulle fungera...men icke..hon grina och grina...
När jag och lilltösa åkte dit och sov i tält nga meter bort så gick det bra...lilla skatten ville ha mamma i närheten....

I år så skulle hon upp igen...ett år efter....ett år äldre....

Igår så prata vi via telefonen och då brast allt...hon ville hem.....hon hade ont överallt....det var fel på allt osv...och grina...
Det sved i mammsen hjärta fast hon är tolv år....

Idag skulle jag åka upp till falun, 12 mil men via sms så avstyrde v i det.....trodde jag.....
Ikväll så har jag pratat med en av tränarna  som jag kom på var där uppe, så det skulle kolla til lhenne imorrn och hennes onda tå...
men hon vil lhem...hon orkar inte alla pass...hon är otränad eftersom hon inte spelat fotboll efter de slutade med innerbandyn....
Så kontentana av allt blir att ev så får jag åka upp imorrn...sova i TÄLT igen...till torsdagen...om jag får samma vikarie som vikar för mig på fm dvs....

Jag kan inte åka om det blir ngn annan vikarie på em , bara om det blir samma som fm när jag går min fotokurs.......
Så vi får se imorrn....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0