** grabben **
2009-06-04 @ 21:59:23
 
Min älskade grabb har kommit hem.....4 dagar har han varit borta och det känns som mkt längre...och tyvärr kunde jag inte hämta honom pga jobb....Hade tittat fel på schemat så farmor fick ställa upp....det gick bra det med men det hade naturligtvis varit roligare om jag fått hätma hem själv....men, men...jobbarpikter som man har så har man...
12 timmar var jag på jobbet + resväg 1,5 mil...så man hade lika gärna kunnat varit kvar där över natten eftersom jag ska vara där imorrn bitti 7.30 igen...
Vi hade familjekväll på jobbet och vi skulle ha varit ute men vädret tillät inte det...regn, regn och åter regn...
Grillningen blev ute  under tak men vi åt inne.....vi hade en liten tipspromenad i lekhallen och lite små redskap som barnen kunde leka med....Även en vikvägg med foton av vad vi gjort under vt som uppskattas av föräldrarna...
Vi åt grillad kycklingsspett + potatisgratäng och lite sallad...mumsigt!!!!!
Trött är jag och nu ska jag gå och lägga mig.....

Steg : Endast 8500.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 4 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Sara
2009-06-04 @ 22:24:32
 
Tack för ikväll!! Jättetrevligt! Ses i morgonbitti igen! ;)
 
- URL: http://liva.blogg.se/ - -

Från: Elin [ n e v n a r i e n ]
2009-06-06 @ 12:58:28
 
Canon EF 50/1,8 II är billigare och verkligen prisvärt - så ta hellre det än 1,4 som jag har - då har du dessutom chans att köpa två objektiv till samma pris som det kostat att köpa ett :)



Det är svårt att säga vilket du bör ta.. min mamma gillar att fota på långt håll, så hon fotar bara med tele och jag går hellrenära, så jag fotar med kortare brännvidd... det är helt upp till dig vad du tror att du kommer få användning utav :)
 
- URL: http://nevnarien.se/ - -

Från: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet
2009-06-06 @ 13:27:06
 
Fin blogg :)



/ En tjej i storstan
 
- URL: http://entjejistorstan.blogg.se/ - -

Från: mammakero
2009-06-06 @ 15:44:01
 
Jag ser att vad Elin har svarat. Jag använder oftast Zoomen, för jag kollar fotbollsmatcher, travtävlingar, flöjtspelningar och älskar riktiga närbilder på blommor. Då kan man inte alltid komma särskilt nära. Ska du köpa det lilla objektivet som Elin har välj den ljuskänsliga 1,4. För det är det som är "nackdelen" med zoomen. Den jag har är inte särskilt ljuskänslig.

Jag skulle bara önska dej en härlig helg! Det är roligare att hämta och lämna barnen själv, då får man ju vara med dem längre...! Så brukar jag säja till Elin när jag åker och hämtar henne vid tåget, men det är ju inte alltid som jag kan göra det...

 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0