** Jolly camp **
2009-06-14 @ 20:30:42
 
Då var det då dags för stora tösa att åka på cup idag tom torsdag uppe i Falun.......
Plockade ihop det sista till packningen i morse och jag tror vi kom ihåg allt...
Vi skulle köra försiktigt sa sambon för risken för vattenplaning av allt detta regn...Han skulle egentligen åka iväg och fiska men insåg att det skulle bli ganska blöt och kallt så han följde med och skjutsa  tösa istället.....
Det tackar jag för så slapp jag köra......

Vi hitta fram och pumpade upp madrassen sedan fick vi göra avsked för vi fick inte vara kvar....Det blev så mkt folk i de små skolrummen med packningar och madrasser och föräldrar + syskon som stod i vägen....
Det känns lite lustig att lämna henne där...12 mil hemmifrån....
Förra året fick jag åka upp dagen efter jag skjutsat upp henne och sova i tält med lilltösa för att hon längta efter mammsingen....
Hon sov då dock kvar i kompisens husvagn som hon fick flytta till efter en natt på skolan....
Så hon sov inte med mig tältet men det var väl bara vetenskpen att jag fanns i närheten som gjorde henne lugn....
Skulle det bli så nu så kommer jag INTE att sova i det lilla tvåmannatältet vi äger....Då blir vi dyngsura för de står inte emot ngt......
Så jag hoppas att allt löper smärtfritt denna gång...hon är ett år äldre nu....
Det regnar och regnar och imorrn ska det oxå regna......
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0