** Lite flera bilder **
2009-06-22 @ 22:04:18
 
Lite flera bilder....från båtturen..Lite synd att draget kom ivägen på första bilden...men jag har en annan bild i tidigare inlägg som jag kan använda...

Idag på kursen så ahr vi pratat om portätt bilder...vad man ska tänka på osv...gyllene snittet....
Frågan är bara om man verklgien tänker på dessa 9 rutor när man tar bilden....men hon sa att det lär man sig....
Jag fick godkännt av flera av mina bilder från båtturen igår...så det vad kul...bla fisken och portättet i förra inlägget....super kul...

Jogga runt gruvan på luchen idag...skitjobbigt  för det var så varmt men duktigt!!!
12 300 steg idag...






 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-06-23 @ 06:30:00
 
Det var verkligen fina somriga fiskebilder!

Kul att ni alla kom med och njöt av att bara finnas till! Det behövs!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0