** Midsommarafton **
2009-06-19 @ 23:29:58
 
Det börja med regn...
 regn i massor,,,men mjukt regn....så man knappt kände det men man blev blöt....
Hela fm fram till kvällen höll det på...
då kommer en liten sol mellan molnen och gnistrar igenom...ibland och så försvinner den ibland...Men bättre det än regn....
Jag var ut och plockade blommor under fm när det regna...Inga barn vilje följa med,,Hmmmm...

Många blommor blev det....så jag har satt nga i vaser här hemma och gjorde faktiskt en krans som alla fick prova              :0)...som jag alltid gör om midsommaren...

Även om jag inte fixa det med nga barn med mig... så fixade jag det själv.....det hör till...att plocka blommor och fixa krans...
Jag får vara glad attt det ville bära den en liten stund...




 
- Bilder/Foton - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: mammakero
2009-06-20 @ 13:48:28
 
Jag plockade inga blommor igår. Det gjorde jag när jag var på utflykten med min mor. De blommorna står i vaser och pryder kök och TVrum. Inga kransar i år heller. Det var flera år sedan flickorna mina ville ha krans. Nu såg jag att älsta dottern ordnat sej en egen krans, så det kändes ju bra!
 
- URL: http://mammakero.blogg.se/ - -

Från: Anonym
2009-06-20 @ 23:22:23
 
Vilket fint kort på dig med krans! =)

Själv så låg jag under parosoll med 35 graders hetta och stekande sol. Till lunch åt vi hamburgertallrik. Kvällen tillbringade vi på flyget hem. Landade 00.55 inatt. Det var min midsommar det! Det varmaste midsommarn i mitt liv!

Ps. Det var Kajsa som var den 4:e ungen som var med.
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0