**Rödare än rödast **
2009-06-23 @ 23:10:18
 
Ojojojoj,,, nu när det är så soligt och man är ute om dagarna på jobbet så blir man lätt solbränd...men jag blir inte brun...utan RÖD.....så nu har jag  nt på axlarna...stackars mig....

Nu har även sambon kommmithem efter en fiskekväll med en gös på 3,5 kg och en på 1.5 kg...Inte dåligt, eller hur....
Största han fåtti  gösväg....

Jogga/gick runt gruvan idag men det var jobbigt pga värmen...
steg 14 500
 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2009-06-24 @ 00:17:55
 
Oc min Cypernbränna börjar flagna bort nu... Allt slit i solen förgäves...
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0