** The sun **
2009-06-28 @ 23:40:15
 

Hade lite sovmorgon imorse innan vi klev upp....
Barnen ville åka gummiring efter båten så vi åkte iväg till sjön 2,5 mil bort...
Hur nice som helst...

Igår så belv jag solbrännd   på fötterna...som  jag blir aldrig blir annars....
Den enda gången jag fått färg på fötterna var sommaren -01 när jag väntade lilltösa så svällde ajg  med vatten så det enda jag kunde gå i var sandaler...Då fick jag färg på fötterna...
Annars brukar de ständigt vara vita.....även om benen får lite färg...
Så inte sjutton smörjde jag in de....
Kontentan blev alltså att jag blev röd....
Även på insidan av låren....Där måtte ha smörjt in mig ojämnt på ngt vis...
Så nu svider det lite...

Det var skönt att vara i vattnet med fötterna...

Vi fika, åkte guimmiring, bada och grilla...innnan vi åkte hem...

...till ogräset som väntade på mig.....
Nu har jag bara jordgubbslandet kvar.....pust och stön...Inte kul är det inte....

 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0