** vilken dag **
2009-06-27 @ 23:38:20
 
Åhh, vilken dag.....sol, sol...
Vi åkte till temeperat bad i närheten..ja, 2 mil..men det är i närheten ......

Kan ni tänka er att jag blev solbränd på fötterna som jag aldrig blir annars...På mina 40 år så har jag en gång blivit brun på ovansidan av fötterna och det var när jag väntade lilltösa för 8 år sedan....
Då svällde jag så mktö ver sommaren så det enda jag kunde gå i var typ birkestooksandaler....

Jag har alltid sett lustig ut...färg på benen men inte fötterna....
Men idag...så ble jag bränd...och inte tänkte jag på att smörja in de..för jag får ju aldrig  färg där...
så nu svider de som attan.....smörjt med kylbalsam men det hjälper då inte....

Jag är då röd på fler ställen men där är jag faktisk smörjd med både nr 20 0cu 30....men svider inte som på fötterna....

Stortösa brukar inte behöva smörja sig alls  tidigare om åren..men hon har oxå blivit lite röd i år så hoon skulle ha behövt det...
Men är absolut inte som mig...Hon har fått hennes pappas skinn....blir brun för ingenting...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0